Monday, December 7, 2009

Usaha Tangga Kejayaan......

Usaha Tangga Kejayaan.....ayat yg biasa kita dengar selalu...kadang-kadang ada yg membuat lawak cakap, Usaha Lif Kejayaan....huhuhu...tp apa2 pun ia membawa maksud yang sama...bercerita tentang tangga ni sy igin berkongsi cerita kpd anda semua. Pernahkah anda jatuh tangga? adakah anda berasa sakit?Best tak jatuh tangga? tp apa2 pun jatuh tangga ni adalah satu pengalaman yang amat menyakitkan plus memalukan. Kejayaan itu tidak dtg secara bergolek. Kejayaan itu memerlukan pengorbanan. Tanpa pengorbanan kita tidak dpt mencapai kejayaan. So sbb itu la kita kena berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapai sesuatu kejayaan. Saya n munie selalu berjumpa dgn client kmi di Nasmir Nasi Kandar.Di mana tu? hah itu kite nk tahu tu... di Pekan Simpang Kuala, Alor Star.Kiranya port kami di situ la. Perjumpaan kami adalah di tingkat atas.Well kalau nk nek atas mestila guna tangga kan... so tangga di Nasmir tu la yang selalu dok nek apabila bjumpa dgn client. Munie ckp tagline 'Usaha Tangga Kejayaan' tu kena tukar kpd 'Usaha Tangga Nasmir Kejayaan'.....hehehehe....... sekian.

Salam Kasih
Mr Bart (Bakhtiar B. Alias)

3 comments:

syahmira_komey said...

wahh...mcm famous je nasi kandar nasmir 2...huhu..aku penah gak jtuh tngga..so aku akn brjya la yek??? jtuh ati pon penah gak..opss!! secret recipe....

mamamunie said...

tu tmpat aku meeting dgn group bisnes aku...hihi

mr bart said...

ya tu tmpat perjumpaan kami....port melepak smbil berbincang...bukan sembang2 kosong saje...tp sembang berisi....duit pun masyuukk....hihihi