Sunday, December 6, 2009

Rasulullah S.A.W. pernah bersabda bahawa 9/10 daripada sumber rezeki di muka bumi ini adalah dari perniagaan.. ceburilah apa pun bidang perniagaan yang anda minati dan sesuai dengan anda kerana bidang ni membawa keuntungan walaupun kadang kala anda menghadapi kerugian.. biasa la.. adat dunia.. pada sesuatu masa, Allah S.W.T mengambil semula matahari dari kita..dan Dia turunkan hujan yang amat lebat berserta kilat dan ribut.. kita menangis kerana semua tanaman kita musnah... rupa-rupanya..Allah ingin berikan pelangi pda kita..

hai kawan2 semua...
ingatlah selalu bahawa kegagalan adalah titik permulaan kepada sebuah kejayaan..jangan berputus asa dan mengalah.. bila ditimpa masalah, terus menggelabah x tentu pasal..nk merompak la, nk membunuh la.. everything for the sake of MONEY. haha. duit buat manusia hilang akal dan pedoman tau..wow.. begitu besar pengaruh duit ni ye..hmmm.kita harus berjuang untuk terus maju ke hadapan. Pada zaman ini, wang dan kesihatan adalah segalanya bagi kita.. tanpa wang, kita tak boleh merawat penyakit kita..tambah2 lg yang perlukan kos yang tinggi. begitu juga dengan kesihatan. jika badan kita tak sihat..cmna nk cari wang kan..btul x?

baru2 ini saya ada menceburi sebuah bisnes yang telah lama di US tapi baru jejak kat Malaysia.. so..ramai la yang belum tahu tntang bisnes ni.. yang paling2 best tentang bisnes ni ialah kita mendapat jaminan 100% wang dikembalikan. kalau kawan2 x prcya..bolehla terus selidiki laman web produk ini..www.usana.com. Nak wat bisnes ni x susah pun.. juz cari 2 org kawan n upline anda akan bereskan yang seterusnya.. percayakah anda jika saya katakan, dalam masa seminggu, anda akan dapat modal anda balik.. ok..tu tntang bisnes.. tntang produknya pulak.. ia merupakan produk kesihatan yang terbaik di dunia.. mendapat # 1 dalam ranking produk terbaik dunia..  sebarang maklumat yang anda perlukan, bolehla hubungi saya melalui e mel munirah_bling@yahoo.com

ingat semua..
peluang tidak datang selalu dalam hidup kita..

"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib
sesuatu kaum (bangsa) melainkan kaum itu sendiri
mengubah nasibnya”
Maksud Surah Ar-Ra’d ayat 11

No comments: